Digma.hu Gyakran ismételt kérdések Digma.hu Gyakran ismételt kérdések

Ti kérdeztétek - mi válaszoltunk

FAQ - Gyakran ismételt kérdések

Népszerű

Az általunk forgalmazott "Certified Refurbished" logóval ellátott termékek hivatalosan újracsomagolt és több lépésben tesztelt darabok.

Normál házhozszállítás, Postán maradó és Csomagpont:
A legtöbb esetben a 12 óráig leadott rendeléseket másnapra kiszállítjuk. De legfeljebb 72 órán belül (munkanapokon).

Szombati kézbesítés:
Ha elfoglalt vagy és csak hétvégén tudod átvenni, válaszd extra szolgáltatásunkat és kérd Szombati kézbesítéssel megrendelésedet.

Törekszünk a raktárkészlet 100%-os fenntartására, ám rajtunk kívül álló tényezők miatt ezt nem tudjuk mindig garantálni. Az elfogyott termékek beszerzési ideje akár 2-3 hetet is igénybe vehet. Az esetek többéségében találunk számodra megfelelő alternatívát!

Refurbished termékek:
Alapesetben 12 vagy 24 Hónap garanciát vállalunk, amely kizárólag rajtunk keresztül érvényesíthető.
A "Legendary" osztályú monitorok minden esetben megvásárolhatóak 24 Hónap garanciaidővel is.


Gyártói garanciás Új Hardverek és Egyéb termékek:
6 és 60 hónap között fluktuál az időtartam


Értékcsökkentett termékek:
Jellegükből adódóan rájuk az általunk megszabott egyedi jótállási idő vonatkozik.

> Garancia Részletek...

Igen!
Üzletünben személyes vásárlás esetén kibontjuk és beüzemeljük a kiszemelt típusokat. Így biztosítjuk a lehetőséget, hogy meggyőződj a termék tökéletes működéséről.

Termékek & Fizetés

Az Outlet kifejezést nagyon elkoptatták az elmúlt években, ezért nem szeretjük ezt használni. LG Monitorjaink és Televízióink hivatalosan újracsomagolt és ellenőrzött termékek.

Refurbished:
Cégünk különbözet szerinti árrés alapú adózási formában teljesíti kötelezettségeit, rövid nevén K.áfa. Így a kiállított számla 0% Áfa tartalommal rendelkezik, tehát visszaigénylésre NEM alkamas. Költségként viszont elszámolható!

Új termékek és kiegészítők:
Tartalmazzák a 27% ÁFA-t.

Igen!
A "Refurbished" jelzéssel ellátott termékek esetén 0% Áfa tartalmú (K.áfa) számlát állítunk ki.

A jól megszokott fizetési módok mindegyike elérhető Üzletünkben és Online is!
Készpénz | Banki Utalás | Bankkártya | Utánvét

Egyenlőre nem nyújtunk ilyen jellegű szolgáltatást.
Két részletben történő fizetésre azonban van lehetőség 14 napon belül. A termék a teljes vételár kifizetése után kerül kiszállításra vagy átadásra.

Garancia & Szervíz

LG Monitorok és Televíziók:
Alapesetben 12 Hónap garanciát vállalunk, amely kizárólag rajtunk keresztül érvényesíthető.
A "Legendary" osztályú monitorok megvásárolhatóak 24 Hónap garanciaidővel is.


Gyártói garanciás Hardverek és Egyéb termékek:
6 és 60 hónap között fluktuál az időtartam


Értékcsökkentett termékek:
Jellegükből adódóan rájuk az általunk megszabott egyedi jótállási idő vonatkozik.

> Még több infó...

Refurbished:
A garancia hozzánk szól, tehát kizárólag cégünkön keresztül lehet érvényesíteni. Megbontás vagy külső szervíz általi módosítás garancia vesztéssel jár!

Új, Gyártói garanciás Hardverek és Egyéb termékek:
A gyártó ügyfélszolgálatán és az általuk kijelölt szervízhálózatokon keresztül.

- Győződj meg róla, akár ügyfélszolgálatunk segítségével, hogy valóban hibás a termék.
- Keresd elő a termékhez tartozó jótállásjegyet.
- Juttasd el telephelyünkre, azaz üzletünkbe. Lehetőleg minden tartozékával és dobozában.

FONTOS:
Pontos hibaleírást is mellékelj számunkra, és ha van fotód vagy videót, küld el nekünk e-mailben vagy az alábbi appok valamelyikével!
[Viber | Signal | Whatsapp | Telegram]

> Elérhetőségeink...

- Szállításból, tárolásból, külső behatásból eredő sérülés vagy folyadék okozta kár
- Elemi csapás [pl.: villámcsapás, túlfeszültség]
- Helytelen beüzemelés, szerelés, vagy szoftveres módosítás
- Nem rendeltetés szerű használat [pl.: Ipari üzemidő, kültéri elhelyezés, párás környezet]
- Külső szervíz által végzett átalakítás, megbontás, módosítás
- Természetes elhasználódás

Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy nem egy másik eszköz vagy
szoftver okozza a problémát, esetleg nincs tapasztalatod a termékkel és
bizonytalan vagy, abban az esetben keresd ügyfélszolgálatunkat, és
segítünk a beüzemelésben, illetve a helyes beállításokban!

> Ügyfélszolgálat

Ezt előre igen nehéz megmondani, hiszen nagyban függ a hiba jellegétől és az esetleges alkatrész beérkezési idejétől. Igyekszünk minél gyorsabban lebonyolítani a javítást.
A javítás állapotáról folyamatosan tájékoztatni fogunk. Általában 1-2 hét.
Hivatalosan legfeljebb 30 napunk van rá.

Ilyen jellegű szolgáltatást nem tudunk biztosítani. Kérjük türelmedet, szervízes partnereink rekord sebességgel, jóval a hivatalos határidőn belül teljesítik a garanciás igényeket!

A fogyasztóvédelmi törvényeknek eleget téve a 3 napon belül
meghibásodott készülékek ügyintézése az alábbi módon és sorrendben
történik :

1. Cseréljük ugyanarra a modellre -> 2. Azonos tulajdonságú modellre cseréljük -> 3. Levásárolhatod a vételárat -> 4. Visszafizetjük a vételárat (Erre csak akkor vagyunk kötelezhetőek ha az első 3 opció teljesíthetetlen)

FONTOS :
Mindezeket megelőzi a bevizsgálás és amennyiben mi is tapasztaljuk a hibát, úgy
saját hatáskörünkben járunk el és rendezzük az ügyet a fentebb említett módon.

Ha nem tapasztalunk hibát, akkor egy független szervíz
szakvéleményét kérjük ki a továbbiakban. Ennek átfutási idejét meg kell
várni.

Amennyiben a termék a szervíz szerint is paramétereinek megfelelően működik, úgy a bevizsgálási díj 10.000 Ft. + Áfa a vásárlót terheli!

Természetesen igen! Kérjük telefonon előre jelezd, amennyiben ezt a módszert
választod és küld el nekünk a csomagszámot, hogy már felkészülten várjuk
a futárt.

FONTOS:
Pontos hibaleírást is mellékelj számunkra, és ha van fotód vagy videót, küld el nekünk email-ben!

> Elérhetőségeink...

A garanciaidőn belüli javítási költségek minket terhelnek.
Az oda-vissza szállítás az alábbi módokon történhet :

"A" verzió : Amennyiben a hibás termék visszaküldéséről te gondoskodsz, úgy Díjmentesen
szállítjuk házhoz a sikeresen megjavított vagy a csere készüléket!

"B" verzió : Mi hozzuk el a megadott címről a hibás terméket, a megjavított vagy csere készülék haza szállításáról ebben az esetben neked kell gondoskodni!

FONTOS : Amennyiben
a termék nem hibás vagy a garancia a 4. pontban említett okok
valamelyike miatt nem érvényesíthető, úgy a termék javítási és
szállítási költségei 100%-ban a vevőt terhelik.

Garancia vesztes vagy lejárt garanciás termékek esetén
a
bevizsgálás díja 10.000 Ft. + 27% ÁFA

Amennyiben nem tudod igazolni a vásárlást, abban az esetben egyedi díjszabás alapján tudjuk javíttatni a hibás készüléket.

Házhozszállítás & Átvétel

Minden esetben küldünk csomagszámot E-mail-ben és/vagy SMS-ben.
Egyszerűen nyomon követheted a küldemény(ek) útvonalát az erre a célra megküldött link-en. A legtöbb esetben a futár telefonszámát is megkapod a státuszok frissítése során.

A csomagkövető funkciónál is pontosabb információt a futárszolgálat tud adni, ami akár 30-60 perc pontosságú is lehet!

Igen!
Kérjük minél hamarabb jelezd felénk, hogy még időben tudjuk
módosítani a kívánt szállítási címet.

Ha már átadtuk a futárnak, akkor sem kell aggódnod, mert a legtöbb esetben még így is megoldható a cím módosítás közvetlenül a kiszállítást végző partner ügyfélszolgálatán
keresztül.

Semmi akadálya!
Amennyiben még nem adtuk át a futár kollégáknak a csomagokat, úgy üzletünkben átvehetőek a megrendelt termékek. Kérjük minél hamarabb jelezd felénk, amennyiben ilyen eset áll fenn.

Igen! Amíg át nem adtuk a futárnak, úgy módosíthatod a megrendelés tartalmát.

Igen!
Nagy méretű Televízió és Kijelző esetén kérjük ezt előre jelezd a futárszolgálatnak és nekünk is. Valószínűleg szükség lesz rád a mozgatáshoz :)

Igen!
Partnereink rendelkeznek a megfelelő kártyaolvasó terminállal, így készpénz mellett bankkártyával is tudsz fizetni.

Igen!
A futár kollégánál aláírást követően átveheti bárki a csomagot.

Egyenlőre kizárólag Magyarország területén tudjuk biztosítani a zökkenőmentes házhozszállítást.

Igen!
A rendelési folyamat közben Szállítási címként és véglegesítése után is. A rendelési folyamat telefonos egyeztetéssel fejeződik be, ahol kollégáinknak jelezheted, hogy melyik módszert és címet szeretnéd választani.

Partnereink [Posta MPL és GLS] bármelyik Magyarországi csomag és átveveő pontjára.

Igen!
Ehhez szüksége lesz a futárszolgálattól kapott azonosítóra és/vagy csomagszámra.

Javaaoljuk, hogy minél hamarabb, de maximum 3-5 napon belül. Ha valami oknál fogva ennél több időre lenne szükséged, kérjük ezt előre jelezd nekünk és az illetékes csomagpont üzemeltetőjének is.

Postán maradó csomag esetén kérhető 10 napos megőrzési idő is.

Erről telefonon pontosan tájékoztatni fogunk, de általában kb. 10-20 percen belül összekészítjük a csomagokat.

Igen!
Rendelésszám és Név alapján átadjuk a termékeket az illetékesnek.

Igen!
Kibontjuk, bekapcsoljuk és tesztelhető a kiszemelt típus.

- Készpénz
- Banki átutalás
- Bankkártya

Kollégáink munkaköre nem tartalmaz ilyen jellegű szolgáltatást, de ez nem jelenti azt, hogy nem segítünk.
Nagyobb méretű televízió és kijelző esetén amennyiben van rá lehetőséged, kérjük gondkoskodj a segítő kezekről :)

Igen!
Általában hétköznapokon van szabad hely, és ingyenes a parkolás!