Garancia és Support | Digma.hu Garancia és Support | Digma.hu

Információk | Hibabejelentés

Garancia

Pixelgarancia

Az LCD/LED/OLED/QLED panelek gyártása során keletkezhetnek fényes illetve sötét alpixelek, de ezek a panel működésére nincsenek hatással. Ilyenkor világos vagy sötét pontok jelenhetnek meg a képernyőn. Ez a jelenség akkor fordulhat elő, amikor egy folyadékkristály-réteg nem a várt módon működik a monitor vagy televízió használata közben. A gyártók a nemzetközi ISO 13406 Class II szabvány alapján határozzák meg a megengedett sötét és fényes alpixelek számát.

Pixelhiba szabályok táblázatban | Digma.hu

ISO 13406 Class II szabvány

Pixelhiba szabályok

Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát NEM tekintendő hibának, a monitor vagy televízió pedig kizárólag akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladják a táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.

Garancia Érvényesítése

Győződj meg róla biztosan, hogy valóban hibás a termék :
Tehát NEM egy másik eszköz, kábel, szoftver vagy egyéb anomália okozza a hibajelenséget.

Ehhez nyugodtan kérheted ügyfélszolgálatunk segítségét, elérhetőségeinket lentebb is megtalálod.

Keresd elő a termékhez tartozó jótállásjegyet és számlát vagy pénztári bizonylatot, hogy igazolni tudd a vásárlást és mi is be tudjuk azonosítani az eszközt!

Töltsd ki az alábbi űrlapot és vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon is!

Telefon : Hogy tényleg hibáról van-e szó és részletesen el tudd mondani, mi és hogyan történik valójában.

Űrlap : Hogy írásos nyoma is legyen a megkeresésnek és bejelentésnek a jövőbeni ügyintézéshez.

Amennyiben ügyfélszolgálatunk jóváhagyta, úgy a hibás terméket kérjük juttasd el telephelyünkre, azaz üzletünkbe.
Lehetőleg minden tartozékával és dobozában. Pontos hibaleírást is mellékelj számunkra, és ha van fotód vagy videód, küld el nekünk email-ben!

"A" verzió : Amennyiben a hibás termék visszaküldéséről te gondoskodsz, úgy Díjmentesen szállítjuk házhoz a sikeresen megjavított vagy a csere készüléket!

"B" Verzió : Mi hozzuk el a megadott címről a hibás terméket, a megjavított vagy csere készülék haza szállításáról ebben az esetben neked kell gondoskodni!

Hibabejelentés

Itt is elérhetőek vagyunk :
[Viber | Signal | Whatsapp | Telegram
]

garancia és javítás menete digma.hu

Javítás menete

Átnézzük és teszteljük a visszahozott terméket. Amennyiben valóban hibás, abban az esetben szervízes partnereink innen szállítják tovább.

A hatályos fogyasztóvédelmi szabályok alapján az ábrán látható hátáridőket vagyunk kötelesek betartani. Természetesen törekszünk a lehető leggyorsabban elvégezni a javítást.

Garanciális kérdések

Refurbished LG Monitorok és Televíziók:
Alapesetben 12 Hónap garanciát vállalunk, amely kizárólag rajtunk keresztül érvényesíthető.
A "Legendary" osztályú monitorok és néhány televízió megvásárolható 24 Hónap garanciaidővel is.


Gyártói garanciás Hardverek és Egyéb termékek:
6 és 60 hónap között fluktuál az időtartam

Értékcsökkentett termékek:
Jellegükből adódóan rájuk az általunk megszabott egyedi jótállási idő vonatkozik.

*
A garancia időtartamát a termékoldalon "Hónap" formátumban jól látható helyen, egyértelműen feltüntetjük.

LG Monitorok és Televíziók:
A garancia hozzánk szól, tehát kizárólag cégünkön keresztül lehet érvényesíteni. Megbontás vagy külső szervíz általi módosítás garancia vesztéssel jár!

Gyártói garanciás Hardverek és Egyéb termékek:
A gyártó ügyfélszolgálatán és az általuk kijelölt szervízhálózatokon keresztül.

- Szállításból, tárolásból, külső behatásból eredő sérülés vagy folyadék okozta kár esetén
- Elemi csapás [pl.: villámcsapás, túlfeszültség]
- Helytelen beüzemelés, szerelés, vagy szoftveres módosítás
- Nem rendeltetés szerű használat [pl.: Ipari üzemidő, kültéri elhelyezés, párás környezet]
- Külső szervíz által végzett átalakítás, megbontás, módosítás
- Természetes elhasználódás

Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy nem egy másik eszköz vagy szoftver okozza a problémát, esetleg nincs tapasztalatod a termékkel és bizonytalan vagy, abban az esetben keresd ügyfélszolgálatunkat, és segítünk a beüzemelésben, illetve a helyes beállításokban!

> Ügyfélszolgálat

Ezt előre igen nehéz megmondani, hiszen nagyban függ a hiba jellegétől és az esetleges alkatrész beérkezési idejétől. Igyekszünk minél gyorsabban lebonyolítani a javítást. A javítás állapotáról folyamatosan tájékoztatni fogunk. Általában 1-2 hét. Hivatalosan legfeljebb 30 napunk van rá.

Ilyen jellegű szolgáltatást nem tudunk biztosítani. Kérjük türelmedet, szervízes partnereink rekord sebességgel, jóval az átlagos időn belül teljesítik a garanciás igényeket!

A fogyasztóvédelmi törvényeknek eleget téve a 3 napon belül meghibásodott készülékek ügyintézése az alábbi módon és sorrendben történik :

1. Cseréljük ugyanarra a modellre -> 2. Azonos tulajdonságú modellre cseréljük -> 3. Levásárolhatod a vételárat -> 4. Visszafizetjük a vételárat (Erre csak akkor vagyunk kötelezhetőek ha az első 3 opció teljesíthetetlen)

FONTOS :
Mindezeket megelőzi a bevizsgálás és amennyiben mi is tapasztaljuk a hibát, úgy saját hatáskörünkben járunk el és rendezzük az ügyet a fentebb említett módon.

Ha nem tapasztalunk hibát, akkor egy független szervíz szakvéleményét kérjük ki a továbbiakban. Ennek átfutási idejét meg kell várni.
Amennyiben a termék a szervíz szerint is paramétereinek megfelelően működik, úgy a
bevizsgálási díj 10.000 Ft. + Áfa a vásárlót terheli!

Természetesen igen! Kérjük előre jelezd, amennyiben ezt a módszert választod és küld el nekünk a csomagszámot, hogy már felkészülten várjuk a futárt.

Kérjük a jótállásjegy mellé egy részletes hiba leírást is mellékelj!

A garanciaidőn belüli javítási költségek minket terhelnek.
Az oda-vissza szállítás az alábbi módokon történhet :

"A" verzió : Amennyiben a hibás termék visszaküldéséről te gondoskodsz, úgy Díjmentesen szállítjuk házhoz a sikeresen megjavított vagy a csere készüléket!

"B" Verzió : Mi hozzuk el a megadott címről a hibás terméket, a megjavított vagy csere készülék haza szállításáról ebben az esetben neked kell gondoskodni!

FONTOS : Amennyiben a termék nem hibás vagy a garancia a 3. pontban említett okok valamelyike miatt nem érvényesíthető, úgy a termék javítási és szállítási költségei 100%-ban a vevőt terhelik.

Garancia vesztes vagy lejárt garanciás termékek esetén
a
bevizsgálás díja 10.000 Ft. + Áfa

Amennyiben nem tudod igazolni a vásárlást, abban az esetben egyedi díjszabás alapján tudjuk javíttatni a hibás készüléket.