Monitorok és Televíziók
Garancia Típusa : Teljeskörű
Garancia Érvényesítése : Üzletünkben
Időtartam : 12-24 Hónap
Hardverek és IT Termékek
Garancia Típusa : Teljeskörű
Garancia Érvényesítése : Üzletünkben / Gyártó
Időtartam : 12-60 Hónap
Garancia Érvényesítése
1. Győződj meg róla, akár ügyfélszolgálatunk segítségével, hogy valóban hibás a termék.
2. Keresd elő a termékhez tartozó jótállásjegyet és számlát vagy pénztári bizonylatot.
3. Juttasd el telephelyünkre, azaz üzletünkbe. Lehetőleg minden tartozékával és dobozában.
Pontos hibaleírást is mellékelj számunkra, és ha van fotód vagy videót, küld el nekünk email-ben!
Címünk : 1105. Budapest - Cserkesz u. 32.
Email : info@digma.hu
Javítás menete
Átnézzük és teszteljük a visszahozott terméket. Amennyiben valóban hibás, abban az esetben szervízes partnereink innen szállítják tovább.
A hatályos fogyasztóvédelmi szabályok alapján az ábrán látható hátáridőket vagyunk kötelesek betartani. Természetesen törekszünk a lehető leggyorsabban elvégezni a javítást.
LG Monitorokra és Televíziókra : Alapesetben 12 Hónap garanciát vállalunk, amely kizárólag rajtunk keresztül érvényesíthető.
Az "Legendary" osztályú monitorok megvásárolhatóak 24 Hónap garanciaidővel is.
Gyártói garanciás Hardverek és IT termékek : Széles a skála, nagyjából 6 és 60 hónap között fluktuál az időtartam
Értékcsökkentett termékek : Jellegükből adódóan rájuk az általunk megszabott egyedi jótállási idő vonatkozik.
*A garancia időtartamát a termékoldalon jól látható helyen, egyértelműen feltüntetjük.
LG Monitorok és Televíziók :
A garancia hozzánk szól, tehát kizárólag cégünkön keresztül lehet érvényesíteni. Megbontás vagy külső szervíz általi módosítás garancia vesztéssel jár!
Gyártói garanciás Hardverek és IT termékek :
A gyártó ügyfélszolgálatán és az általuk kijelölt szervízhálózatokon keresztül.
- Szállításból, tárolásból, külső behatásból eredő sérülés vagy folyadék okozta kár esetén
- Elemi csapás [pl.: villámcsapás, túlfeszültség]
- Helytelen beüzemelés, szerelés, vagy szoftveres módosítás
- Nem rendeltetés szerű használat [pl.: Ipari üzemidő, kültéri elhelyezés, párás környezet]
- Külső szervíz által végzett átalakítás, megbontás, módosítás
- Természetes elhasználódás
Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy nem egy másik eszköz vagy szoftver okozza a problémát, esetleg nincs tapasztalatod a termékkel és bizonytalan vagy, abban az esetben keresd ügyfélszolgálatunkat, és segítünk a beüzemelésben, illetve a helyes beállításokban!
> Ügyfélszolgálat
Ezt előre igen nehéz megmondani, hiszen nagyban függ a hiba jellegétől és az esetleges alkatrész beérkezési idejétől. Igyekszünk minél gyorsabban lebonyolítani a javítást. A javítás állapotáról folyamatosan tájékoztatni fogunk. Általában 1-2 hét. Hivatalosan legfeljebb 30 napunk van rá.
Ilyen jellegű szolgáltatást nem tudunk biztosítani. Kérjük türelmedet, szervízes partnereink rekord sebességgel, jóval az átlagos időn belül teljesítik a garanciás igényeket!
A fogyasztóvédelmi törvényeknek eleget téve a 3 napon belül meghibásodott készülékek ügyintézése az alábbi módon és sorrendben történik :
1. Cseréljük ugyanarra a modellre -> 2. Azonos tulajdonságú modellre cseréljük -> 3. Levásárolhatod a vételárat -> 4. Visszafizetjük a vételárat (Erre csak akkor vagyunk kötelezhetőek ha az első 3 opció teljesíthetetlen)
FONTOS :
Mindezeket megelőzi a bevizsgálás és amennyiben mi is tapasztaljuk a hibát, úgy saját hatáskörünkben járunk el és rendezzük az ügyet a fentebb említett módon.
Ha nem tapasztalunk hibát, akkor egy független szervíz szakvéleményét kérjük ki a továbbiakban. Ennek átfutási idejét meg kell várni.
Amennyiben a termék a szervíz szerint is paramétereinek megfelelően működik, úgy a bevizsgálási díj 5.000 Ft. + Áfa a vásárlót terheli!
Természetesen igen! Kérjük előre jelezd, amennyiben ezt a módszert választod és küld el nekünk a csomagszámot, hogy már felkészülten várjuk a futárt.
Kérjük a jótállásjegy mellé egy részletes hiba leírást is mellékelj!
A garanciaidőn belüli javítási költségek minket terhelnek.
Az oda-vissza szállítás az alábbi módokon történhet :
"A" verzió : Amennyiben a hibás termék visszaküldéséről te gondoskodsz, úgy Díjmentesen szállítjuk házhoz a sikeresen megjavított vagy a csere készüléket!
"B" Verzió : Mi hozzuk el a megadott címről a hibás terméket, a megjavított vagy csere készülék haza szállításáról ebben az esetben neked kell gondoskodni!
FONTOS : Amennyiben a termék nem hibás vagy a garancia a 3. pontban említett okok valamelyike miatt nem érvényesíthető, úgy a termék javítási és szállítási költségei 100%-ban a vevőt terhelik.
Garancia vesztes vagy lejárt garanciás termékek esetén
a bevizsgálás díja 5.000 Ft.
Amennyiben nem tudod igazolni a vásárlást, abban az esetben egyedi díjszabás alapján tudjuk javíttatni a hibás készüléket.